Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ДАтчика за температурата не е скъп и при мен беше така стария иамше добри показания горе долу като по книгата но 2500 ома не е много подходящо ако колата е биал студена антифриза е бил примерно 12-15 градуса и показанието трябва да е 3300 за тов апо добре смени датчика той е като консуматив сменя се с термостата струва към 20 лв другата причина за заглъхването сутрин може да е от замърсен дебитомер това ням как да го хванеш. Вадиш сензора на дебтитомера и го оглеждаш дали повърхностите му са опушени или лъскави ако са опушени след почистване трябва да се оправи. А за клапата мисля че трябва да е затворена не съм сигурен дали трябва или не трябва да има процеп но акто се адаптира се задава на компа че първоначалното положение на клапата е 0 градуса. За МПХ-то и ТПС-са са съсаление са капсоловани и не се чистят сменят се.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Айде и тебе ще черпя - от мен да мине......но да ти е за последно.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oeм
        А на колегата по-горе: Да сигурен съм. Клапата има много малък процеп в затворено положение за да може да смуче въздух. Как иначе ще става изгарянето на горивото? Нека да помислим малко логично преди да задаваме заядливи въпроси.
        Много се дразня от такива заядливи въпросчета и отговорчета. За тва повече сигурно няма и да питам в този форум за щяло и не щяло. Защото на 10 отговорили 1 отговаря адекватно. И то най-често е новачев или още 4, 5 души. Поне на мен са ми отговаряли.
        Въпросчето е зададено неслучайно. Че се получило заядливо... е случва ми се да се отплесна. Виждам че вече си се убедил, че не си прав.
        Проблема не е че питаш в случая, а направо подаваш невярна информация. Именно затова адекватните мнения намаляват. Аналогии от типа "при по старите коли" водят до такива ситуации. Желанието ти да помогнеш е страхотно, но в случая повече пречи.
        Освен това този маркуч вече е обсъждан за какво служи и даже има снимки. Евала на Novachev, че продължава да обяснява доколкото си спомням и той беше писал в темата за която говоря.
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #34
          Хм, еи сега извадих маркучите за маслените пари. Единия който е байпаса се беше зверски запушил с мизерии (масло, стъготинки от маркуча) и въобще самия маркуч стои като пластелин. Уж го прочистих запалих да поработи без него, за да изкара мизериите от капака на клапаните, но на вътре към дросела не можах да изчистя и ще го свалям сигурно.

          И сега не ми играят оборотие май, но ще видим като покарам. Верно съм сбъркал преди с тезата си за празния ход, за което се извинявам. Не съм мислил преди върху ролята на байпас маркуча. Не съм го и заглеждал даже.

          Клапата също погледнах. Само махнах въздуховода. Беше си чиста.

          Обаче направих проба по рано днес. Както работи на празен ход. Включих едновремено, светлини, климатика, перката на МАХ и подгяването на стъклата и оборотите паднаха осезаемо, без да се оправят после. Като ги изключих се върнаха на 1000.

          От тук правя извода, че МПХ е за смяна Вие как мислите?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Добре де тоя маркуч с маслени газове или каквото и да е там не може ли да се изкара навън някъде.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Съвет ако не ти играят оборотите на празен ход на място не си заслужава да даваш грешни пари за ново моторче щом на място са стабилни оборотите моторчето е наред ако искаш дръпни ми кабела и виж дали пак ще държи обороти за да се увериш че работи.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Novachev
                Съвет ако не ти играят оборотите на празен ход на място не си заслужава да даваш грешни пари за ново моторче щом на място са стабилни оборотите моторчето е наред ако искаш дръпни ми кабела и виж дали пак ще държи обороти за да се увериш че работи.
                Играят в рамките на 50-100 оборота.....макар и рядко.....но ако не е палена да речем 3-4 часа и в началото не поема газта на място, и не ще да се форсира, дреме и кашля на 800- 900 оборота.....като я изфорсирам 2-3 пъти до 3-5 хил об и заспива......после ако я изгася и запаля веднага и няма проблеми.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Novachev
                  Съвет ако не ти играят оборотите на празен ход на място не си заслужава да даваш грешни пари за ново моторче щом на място са стабилни оборотите моторчето е наред ако искаш дръпни ми кабела и виж дали пак ще държи обороти за да се увериш че работи.
                  Tе на празен ход когато колата не е в движение не са ми играли никога. Играят ми само като взема да спирам и натисна съединителя. Таиа вечер покарах още след като поизчистих маркуча за байпаса и да ти кажа има подобрение, но не можах да изчистя много добре входа на дросела към които е закаче маркуча. Мисля, че влязоха и там мизерии и не знам. Тва бяха отлагания от самия маркуч. Гума демек. Таиа седмица ще отварям капака на разпр. валове да сменям вариатора и ще сваля и колектора да го почистя, че сигурно и там има същите мизерии. То не сигурно ами ги има, защото като чистих дросела и видях на вътре. Имаше ги
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Това със свалянето на колектора е гомен чеп и е много трудоемко колектора се сваля ако главата е свалена иначе е много зор повярвай по добре не го пипай там. Като свалиш капака може да изчистиш сепаратора на маслените паритой е в капака на клапаните. Аз моя го разглобих (сепаратора) но е много трудно иначе може да го промиеш с бензин и някакви препарати. Когато сепаратора е чист и двигателя е без проблеми няма да се цапа дросела. той пак ще се цапа но много по малко.
                    Но това с колектора сериозно ти го казвам бях си внушил че смуче въздъх от някъде и правих същата операциа като теб сменях частите на вариатора и ми отне почти същото време в опит да сваля колектора накрая го разкачиш но се оказа че трябва да сваля и металния колектор да да излезе и ми писна и го събрах.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Това със свалянето на колектора е гомен чеп и е много трудоемко колектора се сваля ако главата е свалена иначе е много зор повярвай по добре не го пипай там. Като свалиш капака може да изчистиш сепаратора на маслените паритой е в капака на клапаните. Аз моя го разглобих (сепаратора) но е много трудно иначе може да го промиеш с бензин и някакви препарати. Когато сепаратора е чист и двигателя е без проблеми няма да се цапа дросела. той пак ще се цапа но много по малко.
                      Но това с колектора сериозно ти го казвам бях си внушил че смуче въздъх от някъде и правих същата операциа като теб сменях частите на вариатора и ми отне почти същото време в опит да сваля колектора накрая го разкачиш но се оказа че трябва да сваля и металния колектор да да излезе и ми писна и го събрах.
                      Ясно!
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Eдин може би тъп въпрос - ако датчика за температурата на водата ми е повреден, това ще рефлектира ли на показанията на цифреблата на таблото? Иначе там си отчита нормално, с мултицета го засичах - отчита перфектно, но да питам за секи случай.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                          Eдин може би тъп въпрос - ако датчика за температурата на водата ми е повреден, това ще рефлектира ли на показанията на цифреблата на таблото? Иначе там си отчита нормално, с мултицета го засичах - отчита перфектно, но да питам за секи случай.......
                          зависи
                          колко датчика имаш на термостата?
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #43
                            Ами компютъра от него датчик взема информация. За таблото не знам. Най-вероятно и то от там.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              [quote=търтей]
                              Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":1x4o56n6
                              Eдин може би тъп въпрос - ако датчика за температурата на водата ми е повреден, това ще рефлектира ли на показанията на цифреблата на таблото? Иначе там си отчита нормално, с мултицета го засичах - отчита перфектно, но да питам за секи случай.......
                              зависи
                              колко датчика имаш на термостата?[/quote:1x4o56n6]
                              Ми ако не ме лъже паметта(а може и да греша) само един......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #45
                                [quote=ФЕРАРИСТ][quote="търтей":1xnkuxv9]
                                Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":1xnkuxv9
                                Eдин може би тъп въпрос - ако датчика за температурата на водата ми е повреден, това ще рефлектира ли на показанията на цифреблата на таблото? Иначе там си отчита нормално, с мултицета го засичах - отчита перфектно, но да питам за секи случай.......
                                зависи
                                колко датчика имаш на термостата?[/quote:1xnkuxv9]
                                Ми ако не ме лъже паметта(а може и да греша) само един......[/quote:1xnkuxv9]

                                ми провери и ще си говорим пак
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X